mandag 10. oktober 2011

Loppemarked fangsten

Første helga i Oktober, var eg på besøk i Lofthus. Der har eg godt på Folkehøgskule og derfor har eg også en kjempe god venninde som bor der. Helgene der inne er altid koselige og uforglemlige. Dette var vertfall en slik helg. Vi bestemte oss for å ta en tur på det årlige høst loppemarkede i Ullvik. Det ble en stor sukse med mange skatter, kafè besøk, marked og Auksjon.


På vei innover fjorden til Ullvik stoppet vi og tok nokre nydlige bilder.



Her er ei hylle eg kjøpte, den trenger litt kjærlighet og lit ny maling så blir den nok bra.



Fikk også sikret meg en koffert full av små biler. De skal nok bli brukt når eg får besøk ta små gjester.


 

Skal vise lit flere ting seinare : en klokke og nokre bokser eg kjøpte på Auksjonen.

Vil Ønske alle en super kveld videre :-)





2 kommentarer:

  1. Fantatisk Randi!! Hylla er jo fin som den er også....liker når ting har spor fra sitt tidligere liv:) Og den kofferten med biler er jo et kupp!!! Hadde gitt lillefingeren for den til Kasper....han ønsker seg noen tøffe til jul;)

    SvarSlett
  2. Er egntlig enig med deg men bilde av hylla lyger litte, siden den egentlig mintgrøn. Har ikkje beynt på den enda. Skal se va eg finner på til små trolla dine ;-)

    SvarSlett