onsdag 19. oktober 2011

Fleire skattar frå Loppemarkedet

Her er en klokke eg kjøpte på Auksjon til 200 kroner, den mangler et lite oppheng av pendelen. Så derfor er den ikkje i drift enda. Må ta den med til en urmaker slik at dei kan fikse den. ellers skal den veære i orden så det gjenstår å sjå.
Den er passe stor og på vei heimat frå Lofthus oppdaga eg at den også har en ganske høy klinge lyd. Kjøyrte over ei håle og då Joma det i baksete. Eg var egnetlig ikkje forbrett på at den hadde lyd også, så den blir nok ikkje opptrekt her eg bor no. Kan ikkje ha ei klokke som dinger 12 ganger midnatt, og hver time resten av natta. Her er kjempe lytt så trur ikkje eg blir populert akkutat.

 

Synst det er ganske stili med luke bak. Urverket er jo kjempe fint og fasinerande.










Heldigvis fylkte det med nøkkel slik at eg kan trekke den opp.
Kos dokker med "Go biten" frå Meg.



2 kommentarer:

  1. SÅ fin den va Randi!! Skjønna godt at du ville ha den:)

    SvarSlett
  2. kul! hvor stor er den egentlig? ikkje så lett å se på bildet. veldig stilig var den! og lager sikkert veldig fin lyd!

    SvarSlett