lørdag 29. oktober 2011

Kule klokker :-)

Akkurat nå er eg heime på sunnmøre en snartur, skal reise nedat til Askøy i morga :-( skulla ønske dagene gikk lit saktere når eg er her "heime"

Skulle bare inn en tur å se på noen blogger. Her oppdaget eg at en veninne av meg er med på et blogglotteri, dette vil eg også være med på. Her kan eg vinne en av desse kule klokkene. Passer bra siden eg ikkje har hatt klokke på handa det siste året siden den eg hadde blei knust.

nå berre gjennstår det å sjå om eg klarer å linke siden hennes inn på min. skal vertfall gjere et forsøk.

Her er vertfall bilde :-)

blogglotteri2

Så må dere huske å stille klokken tilbake i natt :-)

Vist du også vil være med i trekningen trykk Her

Trur eg klarte det........Jippiiiii.......

Ha en fin Laurdag videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar