lørdag 19. mars 2011

Ull dress

Nå har eg bestemt meg for å ferdig stille nokre prosjekter eg har begynt på. Noken av dei har låge neders i strikke/ hekle boksen min. 

Her er en dress eg begynte på for ca 2 år siden, hadde en Idè om å lage en tova dress, hadde ingen oppskrift men tok utgangs punkte i en oppskrift med tykke pinner og begynte på størrelsen 2 år. etter en stund fant eg ut at eg ville ha raglansfelling slik at stripene passet sammen og siden har eg vert på jakt etter en oppskrift på dress med raglansfelling.

Nemte brobleme for Marie forge helg når eg var på helgebesøk til Bodø heldig vis hadde hun ei oppskrift fra Nøste barn så nå har eg begynt å strikke igjenn. hadde strikket lit lite på ryggen så eg begynte der.

Nå gler eg meg til å sjå resultate når det blir ferdig. Tar nokk lit tid for armene mine er ikkje altid like go så må passe på så eg ikkje overbelasta dei.
håper alle har ei kreativ og fin Vår helg. her har det verfall våre sol og eg har plukket litt i blomsterkassene og drista meg til å henge klesvasken ut. deilig å ha slike daga i mars.

God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar