torsdag 3. mars 2011

Sommer hatt

Endelig vart det tid til å lage et nytt innlegg. Har brukt
masse tid til å organisere hobby\gjeste romme mit og snart er det ferdig.

Forge helg fikk eg julegava mi, opplevelse helg med et venne par av meg.
Det vare en overaskelse og eg fikk ikkje vite hva vi skulle før vi kom fram
 men eg hadde mine misstanker.  Det var hyttetur til jølster.
Der traff vi store søsteren min. det er ikkje alle som får store søstra til jul......hehehe.
men det var kjempe kjekk tur full av gode minner.
Vart ikkje tid til Hekling den helga.

Men har hdt lit tid her heime.
Eg hadde en del rester etter hekla kjolen til Oda, så då tenkte eg at eg
skulle prøve å lage en sommer hatt som kan passe til.


var ikkje heilt fornøgde med hatten som var avbilda sammen
kjolen, derfor fant eg ut eg kunne lage den lit meir lik kjolen.




Etter en del prøving vart eg fornøgd med den.
Håper bare den passer til den lille prinsessen.


1 kommentar: