fredag 4. mars 2011

Tilbake blikk til barndommen.

Fant et dikt inne på dataen som eg har skreve. Dikt skreiv eg til Cecilie som er ei veldig god barndoms veninde med. Bilde er av oss to når vi var små og gikk i barnehage. Eg fikk insperasjon av noen av barna eg har i barnehagen og tenkte på oss to når vi var små og koste oss sammen.
Det er ikkje altid like lett å forstå hva desse små tenker på når det gjør ting de ikkje har lov til. Då må vi av og til tenke tilbake og huske på kor gøy ting var og kor fort ting skjeddde somegentlig ikkje var lov men plutselig skjedde alikavell :-)
Stort sett meiner ikkje barna å gjøre noe galt, det bare tar av litt for og då er det gjort.
To små Jenter


Har du sett to små jenter ?
To som aldri sitter og venter.

Jua, rompa er vell ned på benken
 men fotane dinglar mens dei venter,
kanskje kan vi klarte opp på Skjenken ?

Den eine med krølla og auge blå,
den andre med raudt hår, san litt på skrå.

Begge med det lure blikke.

Kva pønskar dei ut no, våre små poder ?
Kanskje korleis vi skal bevare våre kloder ?

Finst det fleire, eller er her berre ein jord klode ?

snurrar, snurrar, rundt og rundt.

Så er benken gløymt og dei snurrar, rundt og rundt.

Snurrar til dei detter
ler og skratter
til dei voksne går frå vette.
 
Skrevet av Randi til Cecilie sommaren 2009 men ho fikk det ikkje før jula 2009
                                              Eg og du

1 kommentar:

  1. snilde du e so skrive dikt til hinne :) trur ej ho satte pris på. dåkke va bra søte :)

    SvarSlett