søndag 27. april 2014

Konfirmasjons kort

Her kjeme det andre korte eg laga. 
Det er til en musikk intresert gut. Som forge kort har eg brukt svart-kvit bilde, det er bak skyen 😊 tangentene er en dies frå memorybok. Gitaren er et bilde eg fann på nette som eg tok ut på papir og farga med tush twin marker, så har eg brukt streng til gitar strenger så eg har limt fast opp på. Eg har lakt gloss opp på sjølve gitaren slik han skulle bli blank. 
Eg har brukt bazil ark i svart og i to forskjellige blå tonar. Mønster arket med noter er frå bobunny. Synst det var kjempe fint siden det var lit blå akti i bakgrunnen. Vimpel deisen er frå kaboks.  Tekst og gute stempelet er frå kort og godt. Menst sei små notene er frå målerna, det hører til et jente stempel men notene var for seg sjølv. Nøtearke med stempelet gratulere med dagen er et belte som du kan legge penger eller gavekort bak, det som er greit er at vist du heller vi gi pakke ser du ikkje at det er et belte du kan stikke penger bak. Eg blei kjempe fornøgd med dette korte og det vart kolegaen min også, så gleder eg meg til å høre kva konfirmanten synst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar