fredag 25. april 2014

Konfirmant kort

Her er et ta konfirmant kortene eg har laga i det siste. Fikk oppdrag frå to kolegaer om å lage kort til gut. Brukte lang tid på å finne ut korleis eg skulle lage dei. Her er det fyrste eg laga. Smile fjese på bilde er for å dekke til bilde av konfirmanten, eg har fått digitalt bilde med kolegaen min slik eg kunne tilbasse bilde slik det passa til korte. Eg valgte å ta bildene ut i svart- kvit slik at eg kunne velge den fargen eg sjølv ønsket å bruke. Eg valgte et bazil bling ark som eg stemplet guten på, stempelet er frå kort og godt. Tannhjulene er også stemplet men eg veit ikkje ka merke det er. Arkene eg eller har brukt er brun og turkis bazil ark + mønster ark, det med striper er frå papirdesign og det trur eg kanskje det med tannnhjul også er men er ikkje sikker. Stempel tekstene er frå kort og godt. 



Så har eg brukt diverse ting og tang lit hadde eg og lit er kjøpt på familieminner og litt frå scrapomania 😊 
Kjeme tilbake til det andre korte en annen dag 😜 

1 kommentar: