søndag 26. januar 2014

Scrapomania treff

Sist helg var eg og systra mi på treff med scrapomania, det var kjempe kjekt og vi traff igjenn noken vi traff sist vi var på freff og var kjent med nokre nye. Eg prøvde meg på 2 skisser og et vinterkort, gøy med utfordringer. Her skal du få sjå korleis det blei. Skisse 1 : 
Stempelet er frå magnolia og papiret er frå cartabellapaper og raud, gråpappir som er bazil. 
Første bilde utenpå og neste lit inni og div. Detaljer. 
Skisse 1 : her også har eg valgt et magnolia stempel. Det er papir frå papirdesign og bazil som er brukt. Her he ej bruk både knappar, oste klut og blomster til pynting. Også brukt vimpler og hjerte dies.
Tekstene er frå ladybug og det største er frå scrapomania. 
Vinterkorte er lite og søtt men eg veit ikkje navnet på ugle stempelet. Teksten er frå kaboks. 
Eg har puncha ut snøkrystaller. Papiret er frå Maja design og bazil. Ha en fin søndag videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar