torsdag 23. januar 2014

Perfekt ???

Av og til lurer eg på ka som skal til for å være perfekt menneske i andres øyne. Eg kan med handa på hjerte meddele at eg prøver mest å nå mine egne standardar. Eg ser på meg sjølv som reflektert, omsorgsfull, kreativ, samarbeidsvillig, optimistisk og et JA menneske. Selfølgelig he eg en rekke dårlige sider også, rotete er en men som en god venninde så en gong jaja....... Det er no stortsett kreativt rot med deg Randi, eg liker godt å begynde på nye prosjekter før eg er heilt i mål med den forge, og beregner altid 1 time forlite når det gjelder opprydning. Eg velger sjølv å tenke på meg sjølv som et godt menneske og føler at de som kjenner meg ser verdien i meg. Alt er et valg og måten du ser på deg sjølv er viktig for deg og kva verdi du sjølv setter på deg sjølv. Eg møter nok av folk som ser ned på seg sjølv og andre. Eg har tatt et valg og det funker for meg. Eg er bra nok og heilt perfekt med alle mine feil og mangler. Eg er like mykkje vert som alle andre og det er du også ;-) tenk posetive tanker litt kvar dag og du vil bli lit meir fornøgd for kvar dag som går. Eg velger å tenke at så lenge eg er godt nok for meg sjølv er eg også meir en bra nok for andre !!! Eg er perfekt på min måte !!! Du må sjølv styre i drit eget liv, ka du møter veit ingen men korleis du møter det blir det avgjerande !! Ha ei super helg alle mine kjære venner 

1 kommentar: