søndag 5. februar 2012

Hekle og strikke korg

Eg har altid ønsket meg en slik korg til å ha prosjektene mine i. Rundt påske i fjord når vi hold på i vedahuse heime med foreldra mine, såg eg plutselig denne kurven. Eg spurte pappa kven som eigde den. Det var Bestemor si. (pappa sin mamma altso Bestemor døde når eg var 4 år. ) Eg måtte spørre : kan eg få den. Ja vist du vil ha den så berre ta den sa Pappa :-)

 Forsatt låg der nokre små hekle prosjekter oppi og full i katta hår, støv og anna skit. Først måtte eg kaste innholdet og spyle den med ute slangen før eg kunne ta den med inn. Lykken var stor hoss meg.

Etter nokre måneder i bruk iriterte det meg at garne altid satt fast i korga. så då måtte eg fram med symaskina og lage en liten "pose" til å ha på inn siden. Så nå er den helt Perfekt.

Ha en kreativ Veke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar