onsdag 1. februar 2012

Boots og Kjole

Det har vert en liten baby boom rundt meg i det siste, så her er noen av tingene eg har heklet. Baby Bootsa har Rikke http://dikkisdill.blogspot.com/ oversett fra engelsk til Norsk så eg var så heldig at eg fikk en kopi. Synst dei ble kjempe fine :-)


Dette er en liten kjole som eg fant i boken : Hekle til babyen. kjempe fin og hendig bok som eg bare elsker. den er kjøpt på Libris og kostet faktisk bare 79 kroner :-) Eg har heklet den i et annet garn en i oppskriften nemelig Svale fra Dale som eg kjøpte på salg en gang. så eg måtte fikse litt på hekle når og maske anntall men fikk det til. den skal egentlig ikkje ha knapp bak men eg tenkte det var greit på en liten baby. så trenger vi ikkje å ta den over hode for å få den på.
Blei veldig fornøgd med den også :-)

Har som altid nokre prosjekt på gang samtidig men endelig kunne eg vise nokre ferdige.

Ha en super kveld videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar