tirsdag 22. november 2011

Lite Hekla teppe !

Her er et lite Hekla teppe eg har laget. Det blei lit i det minste lage men eg trur nok ei lita tulle skal få det uansett. Mamma meinte at størelsen passet til ei dokke vogn men eg trur at kanskje det kan vere et bil sete teppe. Greit å ha til å slenge over nyrke i bil stolen.


Har prøvd meg på to hjerter også, synst det gikk ganske bra. Kjøpte garnet på husfliden i sommer og det skulle ikkje føre merke lenger. merket er Zara plus et italiensk garn. 100% marino superwash, kan vaskes på 40 grader. Det er heklet med heklekrok 5 1\2 så det gikk ganske fort.

Ellers holder eg på med lit julegaver, men det kan eg ikkje dele her. Noke må no vere litt spennande også i julen :-)

Ha en fin kveld videre :-)

Klem frå Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar