søndag 13. februar 2011

Gleden av å glede

I går hadde eg gleden av å vere sammen med to herlige Jenter på 5 og 3 år :-)
Foreldrene var avgåre for å reparere en flytebrygge.
Etter vi hadde luftet oss og vert på to forskjellige lekeplasser gikk vi innigjenn.

Eg hadde tatt meg med perlene mine og etter turen fann eg dei framm. Elste Jenta slukte heile perle aktiviteten med hud og hår. Hun brukte lang tid å sortere perlene hun valgte ut og tredde på og tok av igjenn. Ganske fasinerende å se på :-)

Den minste brukte ca 20 min på sitt, brukte den elste nermere 1 1\2 time.


Begge jentene var veldig opptatt av det Morsdag så begge to lagde gåver til mammaen. Vi måtte opp på romme og legge smykka i komoden undere alle strømpe buksene. Det var viktig at mammaen ikkje fant dei før dei skulle leverast Søndags morgenen :-)
Eg såg virkelig korleis dei gleda seg til å vekke mammaen og gi dei fine gavene.

Gler meg allereide til neste gang eg skal vere sammen med jentene igjenn.

1 kommentar:

  1. Nydelig overskrift på arbeidet
    Barna er heldig som får være med en voksen som tar arbeidet deres alvorlig og er en hjelper til at arbeidet som blir gjort ordentlig. smykket gleder nok en heldig mor. Lykke til.

    SvarSlett