søndag 30. januar 2011

Mamma sin barnevogn frå ca 1947

 I dag var eg litt inne på dataen får å sjå på bilder som eg tok i 2010. Då kom eg fram på nokre veldig artige bilder så eg vil dele med dokke der ute. Dei vart tatt nin fin vårdag i Mai og eg var er heime på sunnmøre. Heile familien min reiste til barndoms heimen til mamma, det er der store søsteren min bor no :-)  
Eg har vore inn i staburet monge gonga og sett på monge gamle ting. men dinne gangen fann mamma fram vogna si som ho brukte når ho var lita. Den var berre kjempe søt og eg var innponert over at den kunne legges sammen, det var en skatt som eg ikkje har sett før :-)

Vist ikkje eg huske heilt feil så sa mamma at det var bestefar og Onkel som har laget den til henne. 
Den blir liggande til  en vakker dag vi får bruk for den igjenn, hjulene går rundt og den er fult brukbar.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar